donderdag 23 februari 2012

Bram



Welke herinnering neem je mee.
Dat Polen heel gastvrij zijn maar dat ze niet zo veel bewegen.


Wat heb je gemist.
Mijn ouders,  maar ook nederlandse kaas , melk en warme groenten want daar was bijna alle groente koud.


Welke activiteiten vond je leuk.
Ik vond het concentratiekamp interessant en indrukwekkend.
Het was in Gydnia erg leuk in het aquarium en in het technopark.
De sleetocht was erg leuk en grappig, 
en ik vond het heel leuk in het stadion.
 

 
Hoe was je gezin.
Ik vond het aardige ouders, maar ons broertje vond ik heel irritant worden, omdat hij steeds bepaalde wat wij moesten doen (wij: marijn en ik.)

 Wat was je gevoel bij deze week.

Eerst vond ik het heel eng  maar later ging het beter omdat ik ze toen beter leerde kennen.  Maar ik vond het wel weer leuk om naar huis te gaan.



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten