woensdag 22 februari 2012

Gemma


Ik neem heel veel fijne herinneringen mee.
Van het vliegtuig, dat was echt super gezellig! En  van het samen reizen. 
Ook heel veel herinneringen van het gastgezin en de omgeving daar. En van de school hoe anders het daar is!
En heel veel fijne herinneringen van de uitstapjes.


Ik mis het lekkere aparte eten daar wel een beetje! Het was altijd heel veel maar ook heel vaak lekker!
En de hond Dina. Als je naar buiten ging stond ze daar altijd al klaar om geknuffeld te worden. Zo lief!
Ik vond het ook heel leuk om engels te praten. Ze konden het niet zo goed, maar kleine dingen waren ook al grappig om te zeggen want je moest altijd met handen en voeten bij gebaren.


Ik vond eigenlijk alles leuk. De opening was heel leuk. Vooral die kleutertjes die een sprookje na speelde. Ik vond het dagje weg woensdag ook heel erg leuk! Dat was heel erg gezellig.
Ik vond het ook leuk toen we naar het aquarium gingen en het technologie museum. Dat was ook leuk om te doen.
En het paardrijden wat mijn gastgezin samen met Nyala's gastgezin had geregeld was ook echt super!!!
Eigenlijk vond ik alles wel leuk!!!

Eerst viel mijn gastgezin best wel tegen. Ik had een jongen in plaats van een meisje en ze konden geen engels spreken.
Ik had daar de eerste dagen  moeite mee, maar daarna werd het ook leuker omdat het programma begon.
Mijn  gastgezin vond het ook spannend en deed echt hun best. Dat waardeerde ik ook en toen smolt het ijs. Ik vond ik het ook wel steeds meer mee vallen en uiteindelijk vond ik het echt een super gezin! Ze waren super gastvrij en het was echt gezellig! Ik vond het zelfs jammer toen we afscheid moesten nemen! Ik had echt een leuk gezin!

De eerste dagen voelde ik me zwaar prut. Iedereen had een leuk gezin en het was gezellig.
Julia zei dat je de knop om moest zetten, en dat hielp!
Je moet alles gewoon van de positieve kant zien en dan valt alles mee!
Daarna vond ik het steeds fijner worden, en werd het ook steeds gezelliger worden!
Ik heb echt een super week gehad! Ik heb veel geleerd en gedaan. Ik ben echt blij dat ik mee ben gegaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten