woensdag 22 februari 2012

Marijn


Welke herinnering neem je mee.
Dat ze in Polen heel gastvrij zijn en dat ze niet arm zijn.
En ze zijn heel aardig.


Wat heb je gemist.
Ik heb vooral de Nederlandse dingen gemist zoals: Nederlandse kaas, Nederlandse melk, pindakaas en hagelslag.

Welke activiteiten vond je leuk.
Ik vond het concentratiekamp interessant. Het aquarium was leuk, het stadion was heel mooi en het technologiepark was interessant. We zijn naar school geweest daar was het heel lawaaierig maar soms waren de kinderen stil en konden we de lessen beter volgen en dan werden ze leuker.


Hoe was je gezin.
De ouders in mijn gezin waren heel aardig. Ik vond het alleen jammer dat ik niet goed met ze kon praten, want ze spraken geen Engels. Toen ik weer naar huis ging kreeg ik worst mee en een officiële mok van het EK voetbal van deze zomer.

Wat was je gevoel bij deze week.
Ik vond het heel leuk maar ik was ook wel blij dat ik weer naar huis mocht gaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten