maandag 20 februari 2012

Rianne


 
Welke herinneringen neem je mee?
Hoe het is om alleen op reis te gaan zonder mijn familie.
Wat opviel is dat ze veel eten en 2 keer in de avond eten.
Daar eten ze s' middags warm. Het eten is heel anders dan hier.
Ook gaan ze laat naar bed ongeveer rond 22:00 uur. De gezinnen probeerden het heel goed te maken voor ons.

Wat heb je gemist?
Mijn eigen bed, daar was het ook wel goed maar er gaat niks boven mijn eigen bed. Dat je niet zo makkelijk vragen kan stellen. Dat je niet even lekker op de bank kan hangen. En natuurlijk het Hollandse eten!

Welke activiteiten vond je leuk?
Bowlen, slee rijden met paarden, shoppen met Gemma en Nyala.
Het bezoek in Gdansk waar we naar het stadion gingen en ook gingen lunchen in een restaurant. In Gdynia gingen we naar een experiment park wat erg leek op nemo en we gingen daarna naar een heel groot aquarium. Vrijdag op de school hebben we met alle kinderen van de andere landen spelletjes gedaan.


Hoe was je gezin?
Het gezin bestond uit : een moeder, vader Adam, meisje van 10 Martyna, en een meisje van 3 Amelia. Ik vond het gezin heel leuk en ze waren erg lief. De vader had die week vrij genomen van zijn werk.

Wat was je gevoel bij deze week?
Toen ik vertok naar Eindhoven had ik er echt super veel zin in.
Bij aankomst in Gdansk vond ik het heel spannend in welk gezin ik zou komen. Bij het gezin vond ik het heel erg leuk en ik voelde me daar erg op mijn gemak. Zaterdag vond ik het wel weer erg fijn om naar huis te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten